Ootamatud muudatused energiahindades on sundinud Tallink Gruppi kasutama keskkonnasõbralikuma LNG-kütuse asemel diislikütust, kinnitas ettevõtte kommunikatsioonijuht Katri Link. Läänemerel ei ole lubatud kõige rohkem loodust reostava väävlirikka musta laevakütuse kasutamine, mistõttu ei ole ka diislikütte sarnane kergem laevakütus keskkonnale nii ohtlik kui ookeanilaevade kütus.
Tallink sõidab diisliga ja ootab võimalust osta soodsamat LNG-d
Kõrge LNG-kütuse hind on sundinud Tallink Gruppi alates märtsikuust punkerdama Helsingi-Tallinna liini süstiklaeva Megastar soodsama, kuid keskkonda rohkem reostava diislikütusega.
«Tallink ei sõida LNG-ga alates märtsikuust selle kõrge hinna ja päritolu tõttu. Ootame, et Paldiskisse tekiks võimalus teistest riikidest pärit LNG ostmiseks,» kinnitas Link. LNG-kütuse kasutamiseks on ehitatud ka Tallinki uusim laev MyStar, mis peaks valmima sel sügisel.
Samal põhjusel on peamiselt jõude seisnud ka punkerlaev Optimus.